Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Billig Bluetoothnalle

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min stackars siemens har börjat sacka ihop(tysk kvalite my ass) och nu har jag tittat runt efter en blåtandsmobil modell billig. Några förslag eller erfarenheter? Givetvis ska den gå att synka med ibooken utan att man får hjärnblödning av irriterande skitprogram...

• Medlem
  • Gällivare
  • 2002-09-05 19:28

Det är väl bara att välja mellan Ericsson och Sony-Ericsson om man vill ha fungerande blåtand i dagsläget.

T39 som är utgående modell hittar man hyfsat billigt nu, sen hur den fungerar med iBook kan väl ingen svara på nu, då iSync inte är släppt ännu. Enda budgetalternativet till T39 är väl beggad r520.

Hmm låter ju rätt illa det där... Fem papp för en mobiltelefon är lite saftigt(läs odrägligt och sinnessjukt ) Hur funkar det med sladd då? Med tex en t65.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Anton W:
Hmm låter ju rätt illa det där... Fem papp för en mobiltelefon är lite saftigt(läs odrägligt och sinnessjukt ) Hur funkar det med sladd då? Med tex en t65.

Inte fasen kostar en 520 fem papp. Nypris: ca 3400 kr. Men köper du en begagnad, kostar det ca 1700 kr. Och då får du en telefon med bluetooth, ems, högtalarfunktion, e-mail-stöd mm.

/M

[ 05 September 2002, 19:43: Meddelandet ändrat av: - Martin - ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: - Martin -:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Anton W:

Inte fasen kostar en 520 fem papp. Nypris: ca 3400 kr. Men köper du en begagnad, kostar det ca 1700 kr. Och då får du en telefon med bluetooth, ems, högtalarfunktion, e-mail-stöd mm.

/M

Blev lite rörigt där ser jag, menade att jag inte ville köpa någon lyxnalle i stil med t68i el liknande...
Såvida jag inte får tag i någons gamla t39 så ser det ut som om jag får hålla till godo med en billig konsumentmodell med sladd...
Funkar det?

• Medlem
  • Gällivare
  • 2002-09-05 19:55

En t39 har legat på strax över 3000:- när jag tittade sist! Jag gav 2200:- för min, förvisso ett garantiutbyte men ändå ny!(dessa priser utan abbonemang)

Beggad r520 borde gå för dryga tusenlappen!

T39m 2000 kr
T39m, 2700 kr
T39m 2300 kr?
T39m 2000 kr
T39m 2500 kr

Priserna är inte så himla höga...

/M

• Medlem
  • Gällivare
  • 2002-09-05 20:23

Eller...
den här...

inte under 900:-, är väl ganska ok

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: iBjorn:
Eller...
den här...

inte under 900:-, är väl ganska ok

Annonsen är publicerad den 15 juli 2002, tror du verkligen den finns kvar?

/M

• Medlem
  • Gällivare
  • 2002-09-05 20:34

Sorry, ibland läser man lite för slarvigt och snabbt

1
Bevaka tråden