Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med Videon!! Hjälp!!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsna detta blir mitt första inlägg och det jag undrar är följande.. Jag har gjort om Xvid-filer till Mpeg-4 filer genom Xilisoft Video Conventer. Sedan har jag försökt att lägga in dom på Itunes. Men detta funkar inte. Då har jag gjort om Xvid-filerna till Qicktime -filer och lagt in dom och då har det funkat.. Men när itunes gör om till Mpeg-4 filer så bli kvaliten på filmerna i Ipoden så dårlig. Hur skall jag göra ? hjälp!!

  • Medlem
  • 2006-03-18 10:50

Hejsna på dig med!
Jag har aldrig använt det program du skriver om (förutom QT), men testa att använda t.ex.
Videora: http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/
Sök också efter olika tutorials som behandlar ämnet här på forumet och på andra ställen (google)

/r

  • Oregistrerad
  • 2006-03-29 17:50

Klicka dej fram i iTunes (Arkiv---inportera) sen är det bara att välja filmen du vill lägga in..

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-08-07 23:28
Ursprungligen av Robin:

Klicka dej fram i iTunes (Arkiv---inportera) sen är det bara att välja filmen du vill lägga in..

Hum. när jag väljer importera så händer absolut ingenting. Nada. Filmen har format avi och jag kör mac book med os x... vill gärna få in filmen i min ipod...

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-09-05 18:00
1
Bevaka tråden