Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jo, det blir det nog eftersom den är på 78,6 kb i jpeg-format ! Dessutom försvinner ju det som rör sig (det fina glittret här) när man ändrar i animationer.
Den här är i alla fall möjlig=
Ny avatar idag eftersom jag har skrivit här på 99.se i ett halvår idag.
Det fick bli ett saftigt äpple. Letade runt länge innan jag hittade någon som jag ville ha.
Forumets snyggaste avatar eller...?
Ny avatar idag eftersom jag har skrivit här på 99.se i ett halvår idag.
Det fick bli ett saftigt äpple. Letade runt länge innan jag hittade någon som jag ville ha.
Forumets snyggaste avatar eller...?
Haha, det tänkte jag inte på, var nog 1 år och en vecka sedan min Mac Mini kom hem till mig (dan efter den kom speedbumpades Mac Mini ) också faktiskt. Reggade mig månaden innan :).
Alla rätt more or less. Ögat är lite speciellt. Bilden är tagen ur en sekvens i vinjetten av någon av de första säsongerna av Stargate där man zoomar in på Jacks öga och sedan skiftar över till en animation
Åhh nej !;)
Ännu en som gillar sci-fi, Star Wars och allt vad dom heter.....
Börjar undra om alla som har Mac också gillar science fiction.
Ja, som du förstår har det har det diskuterats här i Loungen tidigare...
Jodå kan tänka mig att diskussionen funnits och att det är ett ämne som kommer upp lika många gånger om som frågan kring vilket som är bäst Mac eller PC, vilken spelkonsol som är bäst eller dylikt. Alla legitima frågor som endast kan besvaras för den som ställer dem av den som ställer dem...
Hade själv en teori kring sci-fi och Mac som jag skrev om på Mac|Life forums då de hette MacAddict Forums. Kanske kan jag hitta igen det jag skrev och klistra in det någonstans...