Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program följer inte med vid byte av synkdator

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag bytte synkdator för min iPhone från lappen till en stationär, allt gick jätte bra utom att mina aplikationer från appstore ej säkerhetskopieras dvs de syns ej under applications i iTunes, någon som har en lösning på detta???

Du kanske är tvungen att logga in på iTunes store för att de ska synas? Så har det varit för musik för mig.

Jag tror att du måste auktorisera den nya datorn. Det gör man genom att trycka på Auktorisera dator under Affär i iTunes. Man kan auktorisera upp till 5 datorer för sitt konto.

• Medlem
  • 2008-08-12 18:24

Försök att beskriva frågan i rubriken. Ändrar från "Apps" och flyttar från iPhone Mobiltelefon.

Admin

Datorn är auktoriserad så musik är det inga problem med, när man kryssar i rutan för att synka apps så säger iTunes att då kommer alla apps på telefonen att försvinna dvs det fungerar som med musiken. I och med att datorn är auktoriserad så skulle jag kunna lassa ner alla apps igen gratis, men jag tänkte om någon har någon bättre ide än att om instalera 20 apps som fungerar precis som dom ska.

1
Bevaka tråden