Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag, tyvärr som en del andra har slutat spela AoC helt och hållet. Funcom ändrade på för mycket av konceptet från betan att jag med många med mig inte längre känner igen sig. Får se om det blir bättre om några månader igen.
Jag, tyvärr som en del andra har slutat spela AoC helt och hållet. Funcom ändrade på för mycket av konceptet från betan att jag med många med mig inte längre känner igen sig. Får se om det blir bättre om några månader igen.
Undrar just hur det går för AoC.
Hur många som spelar osv. Vore intressant att se dessa siffror.
Det är mycket som måste bli rätt för att folk ska bry sig när de är vana med WoW.
WoW har satt en hög standard hur mmorpg ska fungera. Misstänker att Warhammer-folket följer AoC förehavanden mycket noga.
Skulle även jag vilja veta - kan det bero på systemet som de införde med "karma", alltså du få minuskarma när du dödar andra spelare som är lägre lvl än dig själv, till slut blir du en outcast och då börjar även vakter attackera dig.
Det känns som om AoC dog riktigt fort, man hörde bara talas om spelet första veckan eller så. Men det är klart, det är nog ganska svettigt att slå wotlk nu