Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Intressant! Det där ger ju möjlighet att ha all musik och alla ljudböcker på iFånen hela tiden, vilket vore fruktansvärt trevligt. Jag tror fanemig jag ska ge mig till tåls framåt jul för att se om det kommer en 32 GB-modell, får lägga undan några hundralappar i månaden fram till dess för den lär ju vara lite dyrare.
32 GB modell kommer inte före jul. Apple har svårt att få fram tillräckligt med de modeller som är och Apple brukar lansera nya modeller efter nyår för att inte distrahera julhandeln.
Sist uppgraderade dom först till 8 gb efter mindre än två månader och sedan till 16gb knappt ett halvår efter det.
Jul är absolut inte orealistiskt.
Ursprungligen av Mats Larsson:
32 GB modell kommer inte före jul. Apple har svårt att få fram tillräckligt med de modeller som är och Apple brukar lansera nya modeller efter nyår för att inte distrahera julhandeln.
Möjligt att det sista gäller, men om de har svårt att få fram iPhones hänger knappast på vilket minne som sitter i dem.
När väl ett lämpligt nytt chip finns är det inte större problem med detta än de nuvarande.
Jag väntar iaf tills att den får lite fler GB under västen och ev barnsjukdomar blivit botade. Hoppas på att det dyker upp innan året är slut, och att man ser den på andra ställen än hos Telia.