Fy fan vilken underbar månad det här är.
Först brakar datorn ihop, så sitter nu med jobb laptopen anno 1990 och har tröttnat rejält på musiken som låg i iphonen.
Lyckligtvis har jag all min musik på min server så jag tankade ned itunes, installerade.. ploppade in iphonen och bockar i "hantera manuellt"
Varpå itunes vill formatera min iphone pga den inte kan synca till två itunes bibliotek samtidigt. Jävla skitfasoner då jag inte alls vill synca, vill bara lägga in lite musik.
Så jag pillar en stund hittar inget annat val än att ladda ned ett tredjeparts program. hette nåt i stil med iGo ipod to computer transfer eller nåt åt det håller.
Funkar ju klockrent! all musik syns och jag kan släpa över de album jag vill.
Sen tar jag ut iphonen och ska kolla på musiken och möts av medelandet "Ingen musik" när jag trycker på ipod.
Rövhatt tänker jag den fuckern raderade all music!
Pluggar in igen och nu säger itunes nåt i stil med "kan inte läsa filerna på iphone jag är dum i huvet och vill återställa din iphone för det tycker jag är en bra lösning"...
Hade gärna klickat på knapphelvete om nu det inte var så att pga min datorcrash så ligger ALLA KONTAKTER och liknande på den brakade datorn.
hurra hurra för farbror blaze.
Så nu får jag skriva av typ 100-200 kontakter om inte jag hittar på nåt annat vis att spara dem. Kan inte synca dem mot outlook eller nånting pga itunes inte vill ha samlag med iphonen längre.
Finns det nån lösning eller är det bara bita i den beska kuken?