Kan meddela att detta fel har hänt igen, igår kväll när man skulle ställa alarmet så satt jag igång musik sen låste sig hela luren (musiken spelades men inte mycket mer hände) så fick hålla in home och sleep för att kunna stänga av luren annars gick de inte med dom vanliga kommandon. Sen efter ett bra tag innan luren startade så skulle jag lyssna på lite musik innan man skulle sova men då sa den bara att de inte finns någon musik, så här sitter man utan musik, och har min iphone synkad ihop med hemma datorn så kan ej lösa de först man kommer hem till helgen.
känns som de är lite lurt att ipod spelaren i iphonen skall gå sönder. För kopplar man in telefonen i datorn (som jag gjorde sist) så finns all musik där som den skulle men inte när man skall spela från iphonen. Så känns som någon jobbig bugg i mjukvaran som ställer till något med någon fil (typ blir skadad på något sätt) så att ipod spelaren i iphonen inte kan startas på rätt sätt. Har firmware 2.0.1 i just nu, får bli en återställning när man kommer hem och får bli 2.0.2 när man ändå är i farten
/reed