Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Och var är den, topplistan över vilka 10 trådskapare som genom tiderna skrapat ihop flest läsningar... vem är han/hon, supernörden som inte kunnat hålla sig från att skapa alla dessa trådar... jag vill veta hur totalen ser ut.... borde väll gå att få statistik på detta och kora 99:es mesta superdupernörd...
Det är väl något som inte ställer på den sidan. Det står t.ex "Visar resultat 1 till 50 av 22785" det borde ju syfta på antalet medlemmar. Vi är ju 61 889 medlemmar just nu enligt förstasidan.
Min statistik stämmer inte ens, jag har gjort fler inlägg än vad som finns lagrade här, kollar jag genom mina inlägg och bläddrar "längst bak" s a s så kommer jag bara till 2003 någonting, jag hade väl skrivit 1000 inlägg redan innan det. Inte för att jag är stolt över att leda glappkäftsligan per se. I själva verket är jag motståndare till en publik inläggsräknare. Med tanke på jantelagen så klart. Man ska ju inte tro att man är något här i Sverige. Men forumen ger mig mycket glädje så jag har svårt att hålla mig härifrån - även om jag provat även det.