Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

frågor om iphone

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Tomelilla
  • 2008-08-21 01:48

Hejsan, har en del frågor om iphone det är ej 3g, jag går i skolan och undrar om batteriet håller hela dagen om man lyssnar på musik kanske 4-5 timmar och skickar lite sms?

den andra frågan är att jag har lagt in alla mina nummer med isim och jag ser namnen på dom som skickar sms, men inte på dom som ringer, jag ser bara numret när jag blir uppringd fast jag har hans eller hennes nummer inlagt?

och sista frågan är om man kan ändra t-bordet (alltså om ni förstår det när man skickar sms) till att få dom knapparna t.ex när man ska slå in ett nummer ni vet då när det står "1 abc" osv, istället för t-bordet, tacksam för svar.

Vet inte hur länge man kan lyssna på musik, men om du planerar att lyssna 4-5 timmar om dagen och skicka en del sms så undrar jag vad du studerar och på vilken nivå?

Men har du en egen iPhone? Det verkar ju så på din sim-fråga. I så fall: PROVA!!!

Och på sim-frågan kan jag bara svara att jag har ingen aning, men tips är att lägga in dina kontakter i datorn - du kan ju alltid synka dina kontakter till antingen Adressboken på mac eller till exempel Outlook på pc. Därefter kan du synka kontakterna via iTunes, så bör det bli rätt.

Visst, det kan verka bökigt - men gör man rätt en gång behöver man inte göra det fler gånger och problemen försvinner. Det är värt det. Verkligen.

Sista frågan förstår jag inte alls. Menar du att du vill ha en nummerpad som när du ska slå ett samtal, eller vad menar du?

  • Medlem
  • Tomelilla
  • 2008-08-21 03:09

börjar ej skolan förens måndag :),

ja henkebarn, på sista frågan jag vill ha nummerpad när jag skriver sms om det går, tack för svaren på dom andra frågorna!

Ursprungligen av antex:

börjar ej skolan förens måndag :),

ja henkebarn, på sista frågan jag vill ha nummerpad när jag skriver sms om det går, tack för svaren på dom andra frågorna!

Ledsen, men det tror jag inte. Du får nog leva med alternativen som finns.

antex:
Installera swephones 3 paket samt "region patch" så ska nog numren lösa sig.

1
Bevaka tråden