Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
jag är inte så haj på det här med mobiler och täckning och så men vill ändå ha en iphone. Men tillsammans med mitt 3 abonnemang. Tror ni att det fungerar? Har nåmligen hört att Iphone 3g har dålig 3g täckning och att ett 3 abonnemang då inte fungerar särskilt bra tillsammans med den nya iphonen. Stämmer det?
Ja, jag frågade företaget som sålde detta och de svarade att det by-passar själva operatörslåset så att man, när man har kortet i telefonen kan använda vilker simkort som och detta ska inte påverka mottaginingen eller mobilen i sig. Men är det någon som vet mer får den gärna berätta det!
jag har inte fått mitt gamla nummer porterad till nya 3 kortet, så jag kör fortfarande med mitt kontant kort, men inom 5 dagar ska det nog vara fixat, då kommer jag stoppa in 3 kortet.
Ja, Den är importerad från italien, Så jävla nöjd med den..
Tanken var ju att denna länk skulle handla om hur det fungarar men 3 och Iphone och alternativ till att köpa en mobil utomlands så jag tycker inte den flytten var riktigt riktig.
Tanken var ju att denna länk skulle handla om hur det fungarar men 3 och Iphone och alternativ till att köpa en mobil utomlands så jag tycker inte den flytten var riktigt riktig.
För att man tycker det ska finnas nån slags ordning på forumet?
Folk är så jävla slappa. Postar hur som helst var som helst, det stör!
Man blir bara trött på det.
Jag har en sjukt grym flickvän, vad har det med saken att göra. Håll dig till ämnet.