Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Prylgarage?

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan inte ALLA 10000+ medlemmar lägga upp bilder och text på sina prylar? jag har bara sett tre stycken som har det
Det är nog fler som håller med om att bilder på macar mm. är grymt!!

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2004-12-15 14:14

Om vi säger så här; jag får inte plats. Men jag har en länk till extern lista, nästan komplett, saknar bara ca 5 datorer...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-12-15 14:26

Det finns ju redan! Klicka i Meny längst upp och välj prylar.
mvh

Ursprungligen av quiksilver_90:

Kan inte ALLA 10000+ medlemmar lägga upp bilder och text på sina prylar? jag har bara sett tre stycken som har det
Det är nog fler som håller med om att bilder på macar mm. är grymt!!

Över 250 stycken har ju lagt upp bilder redan!

http://99mac.se/forum/minmac.php?

Skulle man inte kunna ta bort "Prylar" i det grå fältet för de som inte skrivit in något?

Inte utan en extra MySQL query.

Ska lägga upp bilder på mina saker (dom jag har tillgänliga) snart... men först så måste jag få tag på Photoflash eller någon liknande programvara så att jag kan ladda ur bilderna från min QuickTake
Ska gå runt och leta efter det på skolan någon dag.

  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2004-12-16 17:12

Jag har ju nästan knökfullt i mitt prylgarage!

har då uppdaterat mitt för 1 v sen typ..
bara att kika in lite..

  • Medlem
  • Klippan
  • 2008-08-21 01:42

Är det bara jag eller är det svårt att hitta prylgaraget? Har försökt hitta otaliga gånger men har bara kommit till startsidan. Existerar det fortfarande? Kanske skulle vara fler som använde om det var mer lätt tillgängligt.

Det är tyvärr inte kvar - det försvann i en uppdatering av sajten. Programvaran vi använde fungerar inte med denna nya version av forumet.

Däremot är det något jag hemskt gärna skulle vilja ha tillbaka. Vi behöver PHP utvecklare!

  • Medlem
  • Klippan
  • 2008-08-21 11:17

Ja jag är också en som skulle uppskatta dess återkomst.
Något att tänka på dess är väll att gratulationerna är lite vilseledande i vilka de föreslår att man laddar upp eventuella nykomna prylar i garaget.

  • Medlem
  • 2008-08-21 11:20

Tänk på att ett "prylgarage" kan tas som en bra översikt över ställen att göra inbrott. Detta även utan att man medvetet gett ut namn och adress i samband med prylgaraget, rotar man lite så kan man säkert klura ut mer än folk tror.

/Småparanoid musiker

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-21 13:17
Ursprungligen av jgb:

Tänk på att ett "prylgarage" kan tas som en bra översikt över ställen att göra inbrott. Detta även utan att man medvetet gett ut namn och adress i samband med prylgaraget, rotar man lite så kan man säkert klura ut mer än folk tror.

/Småparanoid musiker

I Second that!

(Skönt att man ändå petar upp bilder i hemstudiotråden.. )

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-08-21 15:07

Ett galleri där användare kan lägga upp sina bilder, prylar, databordet, skärmdumpar mm typ minhembio.com kanske en koppling/samarbete till prisjakt också.

  • Medlem
  • Klippan
  • 2008-08-21 22:35

M ligger något i det. Läskigt när man inser hur god trogen man är. Men kvarstår att kanske konstigt att föreslå att ladda upp bilder till något som inte finns längre.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-08-21 22:38
Ursprungligen av Mjau:

M ligger något i det. Läskigt när man inser hur god trogen man är. Men kvarstår att kanske konstigt att föreslå att ladda upp bilder till något som inte finns längre.

Kolla datumet för fyra år sedan fanns det nog...

  • Medlem
  • Klippan
  • 2008-08-23 00:21

Men det var inte det jag menade på. Jag syftade på mailen som skickas ut idag hänvisar fortfarande till det. Jo jag vet att mailen är auto-utskick som skrevs för flera år sedan men kanske borde ändras om planen inte är att få upp prylgaraget igen.

1
Bevaka tråden