Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Kevin Rose bloggar om massor med godsaker som ska komma inom 2-3 veckor.
- Revamp of entire iPod line.
- Small cosmetic changes to Touch, Nano to see significant redesign (see above)
- iPods to see fairly large price drops to distance itself from the $199 iPhone.
- iPod touch 2.1 software, iPhone to get update very soon after.
- iTunes 8.0 ("it's a big update w/new features").
- All of this coming in the next 2-3 weeks.
- Blu-Ray support coming in Mac OS X 10.5.6
Hoppas verkligen på att iPodarna får sig ett lyft och en prissänkning så såna som jag (som inte egentligen behöver en iPod) kan köpa en utan att få för dåligt samvete
Hoppas verkligen på att iPodarna får sig ett lyft och en prissänkning så såna som jag (som inte egentligen behöver en iPod) kan köpa en utan att få för dåligt samvete
Hoppas även 8:an blir snabbare, 7:an är rätt seg med stora musikbibliotek. Det vore skönt med ett CoverFlow som inte laggar under tiden man konverterar en skiva.
Jag hoppas mest på en redesign av iPod Shuffle. Den har inte ändrats på ett tag och är egentligen den mest spännande iPoden rent design- och funktionsmässigt.
Alla andra iPodar brukar ändå behålla samma utseende och formfaktor.
Tror mer på något i stil med en skärm i storlek med dagens nano och kontroller på sidan, så som volym- och låsknapparna på iPhone. Se min hemskt dåligt photoshoppade bild.
Tror mer på något i stil med en skärm i storlek med dagens nano och kontroller på sidan, så som volym- och låsknapparna på iPhone. Se min hemskt dåligt photoshoppade bild.
Lite fundersam om de bilder som cirkulerar om nano, varför skulle Apple gå tillbaka till nästan samma format som innan den nuvarande? Tycker inte det känns rätt liksom.
Lite fundersam om de bilder som cirkulerar om nano, varför skulle Apple gå tillbaka till nästan samma format som innan den nuvarande? Tycker inte det känns rätt liksom.