Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telia-Mailproblem?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalmar
  • 2008-08-27 20:13

Är det någon på forumet som har problem att hämta/skicka sina mail med telia? Har sedan imorse inte kunnat detta. Kan inte logga in på telias webmail heller. Hittar inget på deras sida om ev. problem.

mvh Per

• Medlem
  • Kalmar
  • 2008-08-28 15:54

Läs detta.
Ringde support telia (företag) imorse för att få någon förklaring till att jag inte kunde läsa mina mail. Helt otroligt säger kvinnan i luren att jag inte har något konto. Det har jag visst sedan 10 år tillbaka!! Hur som haver kunde hon inte hitta mig, så jag erhöll nya kontouppgifter. Krävde en förklaring men kvinnan hade inte en susning. Hon har dock skickat ärendet vidare. Va vad är detta?? Har någon varit med om att ditt väl inetablerade företagskonto helt sonika plötsligt aldrig funnits. Detta är läskigt. Hoppas på att få en förklaring av telia asap. Ska man acceptera detta? Vad säger ni.

Per

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-28 16:18

Erfarenhet från den tid då jag utbildade en del av supportteknikerna:

Vanligaste som händer är att du som kund tror att du har e-post kontot reggat på ett företagskonto eller liknande men egentligen har du det reggat på ett gammalt uppringt konto som du sedan säger upp och då ryker även e-post kontot

Nu har jag ingen aning om det är just det som har hänt, men det är då vanligt då folk försöker vara "smarta" och spara några kronor i månaden men sedan inte tänker på vad som händer..

1
Bevaka tråden