Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tänkte bara fråga om det är någon som vet något bra anteckningsprogram. Vill kunna anteckna saker i skolan utan att behöva starta upp word eller använda mig av påminningslappar. Vill då att alla mina anteckningar ska samlas på samma fil.
Jepp, Textredigeraren är ett utmärkt - och kompetent - program. RTF-filer går dessutom att öppna på alla plattformar och nästan alla program av människa skapade kan öppna ett RTF-dokument.
Med Textredigeraren kan man göra anteckningar eller skriva romaner. Det är litet och snabbt som blixten. Textredigeraren är världens mest underskattade program. Tjo.
Någon av dessa skulle potentiellt kunna fungera för dig. Personligen har jag fastnat för MacJournal som jag använder för anteckningar, loggböcker och dyl.
Någon av dessa skulle potentiellt kunna fungera för dig. Personligen har jag fastnat för MacJournal som jag använder för anteckningar, loggböcker och dyl.
Evernote. Remember everything. | Evernote Corporation
Förutom att skriva in anteckningar manuellt kan du också ex skanna in anteckningar som programmet sedan gör sökbart genom att OCR-tolka materialet.