Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta bort itunes lösen?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En polare uppgraderade min iphone från 1.13 till nyaste 2.0 firmwaren i dag, allt funkar jävligt bra förutom att då jag skulle testa att ladda ner någe gratis grejs via app store så kommer det upp ange itunes lösen samt så kommer min kompis mail adress upp.

Kan jag på någe sätt ta bort detta så jag kommer förbi denna spärr eller behöver jag slå in hans lösen för att gå bort det?

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-09-02 17:49
Ursprungligen av dragonevo:

En polare uppgraderade min iphone från 1.13 till nyaste 2.0 firmwaren i dag, allt funkar jävligt bra förutom att då jag skulle testa att ladda ner någe gratis grejs via app store så kommer det upp ange itunes lösen samt så kommer min kompis mail adress upp.

Kan jag på någe sätt ta bort detta så jag kommer förbi denna spärr eller behöver jag slå in hans lösen för att gå bort det?

Du måste ha ett iTuneskonto för att ladda ner program (även om de är gratis). Dessa uppgifter hämtar iPhonen från den dator du synkar med.
Så om du synkar din iPhone ska du få med ditt eget iTuneskonto. Har du inget bör du skaffa det först (via datorns iTunes).

1
Bevaka tråden