Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Saldot uppdateras inte fast räkningen är betald

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-09-02 20:13

Jag har haft ett iMini abonnemang nu i mer än en månad. Enligt avtalet ska jag alltså ha 100 minuter, 100 sms och 100mb att använda varje månad..

Kan någon förklara för mig, varför jag trots att det har gått en månad inte har fått nya minuter, sms, osv. ?

Hur menar du? Att de inte syns som saldo i ditt ab. ? Eller att du blivit debiterad minuter som egentligen skulle varit fria ?

  • Medlem
  • 2008-09-02 20:41
Ursprungligen av Marcus_R:

Hur menar du? Att de inte syns som saldo i ditt ab. ? Eller att du blivit debiterad minuter som egentligen skulle varit fria ?

På telefon inställningar finns en flik som heter telia-tjänster. Där kan man kolla hur många minuter man har kvar att ringa för, hur mkt man har surfat osv. Saken är den att den visar att jag bara har 2 minuter kvar trots att jag redan har fått räkning osv från Telia.

Jag har betalat räkningen, ändå har jag inte fått nya minuter, sms och mb

  • Medlem
  • 2008-09-02 20:41

... Vilket förmodligen betyder att varje gång jag ringer nu, kommer jag att få betala för nästa räkning då jag itne har fått nya minuter.

ring telia o fråga kanske?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-02 20:47

Ring Telia?

Att få svar på abonnemangsspecifika frågor här blir nog svårt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-09-02 21:19

Om inte Telia kan svara på frågan, vem skall då göra det tycker du? Det är ju trotts allt Telia som du har skrivit kontrakt med och inte 99.se!

  • Medlem
  • 2008-09-02 21:43

jag har inte pratat med telia. De kan säkert hjälpa mig tänkte kolla här först för att någon kan ha haft samma problem och löst det. Så att jag slipper åka in till stan.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-09-02 22:13
Ursprungligen av can:

jag har inte pratat med telia. De kan säkert hjälpa mig tänkte kolla här först för att någon kan ha haft samma problem och löst det. Så att jag slipper åka in till stan.

Du kan ju ringa.... 90200.

Ursprungligen av kenjon:

Du kan ju ringa.... 90200.

Se bara till att du har en telefon med högtalarfunktion så att du kan lägga den åt sidan och göra något annat medan du väntar i 45 minuter...

Det tar ibland ngn dag att uppdatera saldot...

Ursprungligen av geezarn:

Det tar ibland ngn dag att uppdatera saldot...

Förstår inte varför men

  • Medlem
  • 2008-09-03 18:24
Ursprungligen av geezarn:

Det tar ibland ngn dag att uppdatera saldot...

Heh, det som är problemet, det har gått mer än en vecka... Känns en aning udda, har ni andra fått nya minuter, sms och mb varje nya månad?

  • Medlem
  • 2008-09-04 20:11

Just nu känner jag mig bara lurad..

Ursprungligen av can:

Just nu känner jag mig bara lurad..

Men... Ring telia för guds skull så får du ju ett svar!

  • Medlem
  • 2008-09-04 20:56
Ursprungligen av theplague:

Men... Ring telia för guds skull så får du ju ett svar!

Okej då! Eftersom att det är för sent att ringa nu, så drar jag ner till Telia butiken efter skolan -_- Jag skriver i den här tråden hur det gick.

Ursprungligen av can:

Okej då! Eftersom att det är för sent att ringa nu, så drar jag ner till Telia butiken efter skolan -_- Jag skriver i den här tråden hur det gick.

Och?

......

1
Bevaka tråden