Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 3g Screen of Death.

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som har nån ide hur jag ska göra ?

Jag laddade ner ett program igår, sedan skulle jag restarta min mobil, men den vill inte starta up, jag får bara fram apple loggan, sen händer det inget mer, Den har fastnat. Kan inte ta mig in, Vad ska man göra ?

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-09-05 09:43

Lionhart: Raderade ditt senaste inlägg, tänk på språket när du skriver. Jag förstår att du är sur men svordommar är inte uppskattat här på forumet.

Alla dina program som du betalade för kan du ladda ner gratis igen, iTunes kommer ihåg vad du har betalat för

Det är det den inte gjort. Jag har kopplat up mig på itunes igen, men ser inga program i mappen program.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-09-05 09:52

Du kan behöva ladda ner programmen igen, om du klickar på "köp" får du inte fram en ruta som säger att du får ladda ner programmet gratis? Om inte så kan du maila till apples support. Hur som så kommer det att lösa sig och du kommer inte behöva betala för programmen igen

(har du loggat in med ditt användarID i appstore på telefonen? annars vet den ju inte att du har rätt att få ladda ner programmen igen.)

jo nuuuuuuuuuuuuu, härligt, tack för hjälpen.......

Har ett annat problem nu bara, hur får man tillbaka sina kontakter ? har försökt men kommer inte på någon lösning..

Ursprungligen av Lionhart:

jo nuuuuuuuuuuuuu, härligt, tack för hjälpen.......

Har ett annat problem nu bara, hur får man tillbaka sina kontakter ? har försökt men kommer inte på någon lösning..

Har du inte kontakterna på datorn? Kan du inte göra en vanlig synk igen? Hur fick du in dem första gången? Göra likadant igen kanske?

Nej, den hittar inte mina kontakter. konstigt.

Ursprungligen av Lionhart:

Nej, den hittar inte mina kontakter. konstigt.

Vad för dator/plattform kör du?
Vilken adressbok(Windows-adressbok, google-contacts, outlook etc etc) brukade du synka med tidigare?

Apple Logo of Death solution! (SWOD) - iPhone Tips& tricks - iPhoneFreakz

Tackar för länken det funkade suveränt även på en windowsdator puuh lite trött på att återställa nu men detta funka super

MVH Marcus

1
Bevaka tråden