Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag tycker också 99 är jättebra. Jag vill ge en eloge till alla som underhåller och modererar också. Och för den delen till alla som fyller trådarna med intressant läsning...
Tackar, det värmer! Oftast är det ju problem och konflikter som kommer i dagen när forumet diskuteras - ibland helt befogat, ibland inte - så det är extra kul när det omvända uppmärksammas emellanåt. (Men även att bara vara en trogen besökare är ett fint betyg i det tysta.)
Instämmer, sjukt bra forum. Enda negativa är att det är smått beroendeframkallande. Ska börja föra statistik på hur många gångar jag surfar in på 99.se / dag.
Instämmer, sjukt bra forum. Enda negativa är att det är smått beroendeframkallande. Ska börja föra statistik på hur många gångar jag surfar in på 99.se / dag.
Sen jag vart Mac användare o hittade hit, så har de blivit allt för många ggr
Kan inte va nyttigt de här Värre än droger (inte för jag provat de, men gissar nu )
Det är ju också ett roligt erkännande när Telia, 3 och andra företag med egen support hänvisar hit när folk behöver hjälp med olika macrelaterade problem...
Det är ju också ett roligt erkännande när Telia, 3 och andra företag med egen support hänvisar hit när folk behöver hjälp med olika macrelaterade problem...