- Andreas Th
- Medlem ●
- Helsingborg
Sitter på en föreläsning och uppdaterar Det är trots allt datorkommunikationskursen....
OMG vad långsamt det går! Aldrig har 237,8mb tagit så lång tid att ladda ner..!
OMG vad långsamt det går! Aldrig har 237,8mb tagit så lång tid att ladda ner..!
Var inte sååå överdrivet långsamt här, kanske var jag snabb innan alla andra gav sig på projektet ^^ Säkerhetskopieringen däremot... ...tar sin lilla tid.
Behålls upplåsningen på en 2G tro?
Prova
nu blev man ju sugen på att testa... men Cydia och sånt försvinner såklart? Körde du en QuickPwn eller bara uppdatering i iTunes?
Kör en pwnad 2.01 2G lur
Uppdaterade bara. Enda jag saknar med icke-pwn är möjligheten att byta operatörslogo.
Vad är det för upplåsning på den innan?
Men vad FAN!
Nu förslår den först "år" istället för "är" och när jag klickar bort "år" och skriver "ar" så föreslår den ARENAN!!!
Vem sjutton har gjort den där algoritmen???
det är ju en klassiker...inget nytt för 2.1 väl..., förutom förslaget "Arena" kanske
det är ju en klassiker...inget nytt för 2.1 väl..., förutom förslaget "Arena" kanske
Jag vet.. men jag hade hoppats på att det var fixat.
Men nu saknar jag copy&paste ganska rejält. När jag inte kan göra forward på sms eller copy&paste så...
Till alla som gnäller om MMS så säger jag bara att jag tar copy&paste över MMS vilken dag som helst, så se till att fixa det!!!
--jalle (en aning småsur trots allt)
Jag vill inte va först att prova...
Nån som sett nån direktlänk till nedladdning av 2.1?
Har dom ändrat utseendett på Edge ikonen?
Bild bild bild
Hittade:
http://i78.photobucket.com/albums/j98/sminman/IMG_0001.png
Även 3G ikonen!
Bara jag som fått kraftigt förbättrad 3G-täckning?
Det brukar vara en stapel i mitt hem men i och med denna uppdatering ligger jag nu på 4 staplar.
Lyckost! För mig är det ingen skillnad - allt är som förr.
Bara jag som fått kraftigt förbättrad 3G-täckning?
Det brukar vara en stapel i mitt hem men i och med denna uppdatering ligger jag nu på 4 staplar.
Lyckost! För mig är det ingen skillnad - allt är som förr.
Ja, detta vågade jag inte tro. Tänkte mest uppdatera för att sedan gå raka vägen till en Teliabutik. Men hittills fungerar det utmärkt!