Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inte riktigt ljustät mellan kanten?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-09-13 08:57

Kolla på film i min iphone 3g i går och märkte att den släpper igenom lite ljus i kanten av telefonen (mellan lcd skärmen och kanten på telefonen). Det är ju inte mycket men det syns om man är i ett mörkt rum. Någon mer som har samma problem?

Ursprungligen av ozzon:

Kolla på film i min iphone 3g i går och märkte att den släpper igenom lite ljus i kanten av telefonen (mellan lcd skärmen och kanten på telefonen). Det är ju inte mycket men det syns om man är i ett mörkt rum. Någon mer som har samma problem?

jepp, jag har samma problem - det är typ två, tre springor med vitt sken till vänster om displayen. Vet inte om det är värt risken att lämna ifrån sig telefonen bara för att få det fixat, men som du säger är det grymt irriterande i en mörk miljö. Brr.

även jag har samma "problem"
och att kanterna inte ligger helt exakt.. yttersida.. och vid skärm.. det är lite störande när apparaten ändå är så "dyr" så borde de kunna fixa det bättre!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-09-13 13:19

Tror att det är ett rätt vanligt problem. Nog inget man kan fixa, säkert mer vanligt att man får så än inte.. samma som lcd på t.ex bärbara som släpper ljus från sidorna.. tror inte jag har haft 1 bärbar som har varit helt tät

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-13 14:47

Tyvärr kan man nog glömma att få sådant fixat

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-09-13 17:08

Fast någon som har märk att det knakar lite i plasten ibland när man trycker på sidan av telefonen, som att den skulle kunna sitta lite bättre.. kanske har nått med det att göra

Ursprungligen av ozzon:

Fast någon som har märk att det knakar lite i plasten ibland när man trycker på sidan av telefonen, som att den skulle kunna sitta lite bättre.. kanske har nått med det att göra

Samma problem här. Skulle ju vilja ha en telefon som är 100% schysst, men jag orkar inte vara utan min iPhone bara för det här lilla problemet med ljusgenomsläppet och knakandet. Får nog leva med det.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-09-14 17:13
Ursprungligen av stevenD:

Samma problem här. Skulle ju vilja ha en telefon som är 100% schysst, men jag orkar inte vara utan min iPhone bara för det här lilla problemet med ljusgenomsläppet och knakandet. Får nog leva med det.

som sagt tror jag detta är ett problem man inte kan komma ifrån. man får väl leva med det för dom lär inte laga telefonen pga detta.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-09-13 23:56

har också springor och "knack" men jag bryr mig inte så mycket, det syns ju inte om man inte befinner sig i totalt mörker

1
Bevaka tråden