Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vidarebefodra SMS??

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

är det möjligt att vidarebefodra sms på en iphone? ja har då inte kommit på hur man gör om det nu skulle vara möjligt..

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2008-09-13 20:23

Funkar inte. Inte som orginal i alla fall.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-09-14 00:03

Nope funkar icke, saknar dessutom leveransrapport!

Om du installerar MagicPad från AppStore så kan du copy, cut and paste SMS:t. Tror jag i alla fall. Har inte prövat själv ännu men har laddat ned det programmet. Det kostar 28 kr och är för iPhone och iPodTouch.

Ursprungligen av KaRo:

Om du installerar MagicPad från AppStore så kan du copy, cut and paste SMS:t. Tror jag i alla fall. Har inte prövat själv ännu men har laddat ned det programmet. Det kostar 28 kr och är för iPhone och iPodTouch.

Nja, du kan väl bara copy&paste inom MagicPad; dvs, kopiera text mellan olika anteckningar i MagicPad...

Detta är inte vad vi alla väntar på.. att kunna göra copy&paste mellan applikationer (och som skulle lösa problemet med att inte kunna göra forward på SMS...)

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-09-14 18:59

Någon som testat om det fungerar?

ingen som vet ifall det går att få tag i smsD till 2.0 - 20.1 ?

biteSMS ska kunna fixa det där vad jag har läst - kolla upp det...

Kolla in iRealSMS i Cydia. Den funkar med både vidarebefordring av SMS och SMS-notifiering. Kostar dock en 50-lapp...har haft den en vecka nu och den funkar grejt

jaha, kan ju nästan vara värt 50spänn för att slippa sitta skriva om hela sms

1
Bevaka tråden