Jag tror på följande produkter (vilket i princip är det jag själv skulle vilja ha...)
iPhone Nano - utseende som nya iPod Nano, men lite större i alla riktningar, inget scrollhjul.
MacBook Air Nano: 7" pekskärm, 32GB flash och nytänkande touchpad som är bred och smal. Piskar bajset ur EEEPc
MacBook Nano: Liknande airen men i Polykarbonat istället för aluminium, tjockare, fler usb. Vanlig hårddisk.
AirII, samma formfaktor men med en extra usb och integrerat 3gmodem. 64GB flashdisk, men med en funktion som flyttar sällan använda filer till diskplats på nätet så att du kan få tillgång till dem om de skulle behövas.
MacMedia - kub med plats för 4 st 2,5"HDD. Operativ på flash, utan skärmkontakt, bara kombination av NAS, Airport och mediahub. Möjligen integrerad cd-läsare för automatisk rippning, möjlighet att välja att förvara din musik på nätet mot en tilläggskostnad via iTunes eller i burken.
MacMusic - Slimmad och liten platt vit mediaspelare som styrs via iPhone eller iPod via WLAN. Av detta skäl integreras WLAN i flera av iPodarna. Laddningsdockan kopplas till mediaspelare eller Macmedia för laddning och syncning. Play'nGo-funktion - samma spellista fortsätter när du dockar din iPod, men musiken strömmas till den eller de MacMusic-enheter som du valt att binda samman.
AppleTVII med integrerade tuneralternativ för marksänd, kabel och satellit-tv. iTunes integreras med TV-kanallistorna och du väljer via din egen iTunes vilka tvprogram som skall spelas in, samt vilka enheter som skall syncas och om tvprogrammen skall sparas på nätet så att du kan se dem streamat eller på din MacMedia-hub.
MacKitch(en) formad som ett ovalt rör med en 7" pekskärm, kopplas mot MacMedia för köksmusik (disk-ho) eller frukost-tv.
McCalendar: superplatt "tavla" att hänga på väggen i köket. Syncar familjens kalendrar och epost via MobileMe och visar dagens agenda för den som går förbi. Integration med wlan-stödet i iPod/iPhone så att din vy visas när du är i närheten om du vill.
Fyller på mer en annan gång... (Jaja Steve, behöver du hjälp med framtidsvisionerna hjälper jag gärna till, kräver bara några hundra tusen optioner!!!)