Jag råkade, av misstag, slänga dokumentmappen. Otroligt korkat - men ibland tänker man inte riktigt klart
Nåväl, tänkte jag, det ordnar sig. Jag har ju backat upp med det förträffliga SuperDuper. Sagt och gjort - jag startade backuppHDn och drog över dokumentmappen - och det verkade fungera alldeles förträffligt. Nu är det ju så att denna mapp innehåller Microsoft användardata/Office 2004-identiteter/Huvudidentitet med adresslistor och databas (314 MB). Allt detta, och mer därtill, följde med. MEN när jag startar Entourage så stirrar jag på ett helt jungfruligt program: all korrespondens etc. försvunnen. Det är inte utan att kallsvetten börjar porla. I sådana här stunder inser man hur otroligt beroende man har blivit av att tekniken fungerar. Jag måste till och med skapa nytt konto. Hur i h-e är detta möjligt? All information kopierades ju över - i sitt ursprungliga format, antar jag.
Kan någon kunnig person hjälpa mig att få rätsida på detta problem? Visst borde det vara möjligt att anknyta till den information som ju ligger där så retfullt?
Jag har förstås försökt importera databasen, men det fungerar inte.
Hälsningar,
Karl-Anders Arvidsson