Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med update 2.0.2 till iPod Touch?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Köping
  • 2008-09-09 16:59

Hejsan! Har 1.1.4 på min Touch o tänkte uppgradera till senaste versionen som är 2.0.1 (el. är det 2.0.2??) men är lite tveksam. Är nöjd med januari uppdatering dock (lite surt o betalt 155 kr dock..speciellt mot vad man får med 2.0.2)

Lite frågor:
1. Många rapporter har kommit in om problem med uppdateringar runt 2.0, 2.0.1 etc. Är det någon som läser detta som har några negativa erfarenheter av denna uppdatering, dvs. är det värt att uppdatera för något annat än App Store åtkomst?? Blir den stabilare el. dylikt?

2. Vad jag fått erfara så försvinner ingen (dvs. media såsom musik, video, foton), kan detta stämma? Detta händer endast då man återställer iPoden tillbaks till ver. 1.1.4??

Mycket tacksam för svar o syn på problem som eventuellt kom med ver 2.0.2!

Jag tycker inte att det finns några nackdelar, snarare fördelar... till exempel så kan du med 2.0.1 se artistens namn och albumets namn näst du navigerar bland spår i musik... tycker inte något är sämre
bara att vissa program kostar pengar. men efter som inte app store fanns i den förra uppdateringen är det fortfarande bara en fördel att app store finns

1
Bevaka tråden