Jag registrerade alltså här på 99.se bara för att bemöta "kritiken" som ntity lägger fram
Vi använder XDK för Xbox versionerna
Har du rapporterat någon av dessa buggarna, eller du "väntar till någon annan gör det" ?
XBMC // Wiki //
Se svar ovan
/ Pike - XBMC Projektledare
Jag har rapporterat andra buggar men inte dessa specifikt, mest för att det inte hände så mycket med de andra och jag redan har arbetat runt dem och funderar på att byta ut xboxen helt och hållet.
Så stacken kommer alltså från win2k eller xp, det förklarar varför den suger så hårt, då de kör med statiska fönster som standard..
Men om du vill ha information om buggarna som jag ser så:
Har en mapp på en annan maskin, denna kan monteras per CIFS eller XBMSP, denna har 57 mappar i sig, går jag in i en undermapp till denna och trycker back så får jag en tom vy, inga mappar eller filer. Detta sker med båda CIFS & XBMSP.
mount/57 undermappar/mapp alltså.
I september '07 verkade in ha sönder cacheinställningarna, eftersom sedan dess tar det lika länge att ladda in cachen om den är 4M eller 16M, detta är rätt uppenbart pga den låga hastigheten som stacken ger på VPN länken som har hög delay, detta löses ju dock lätt genom att skrota xboxen och köpa en mac-mini som mediacenter istället då länkproblemet löser sig genom en korrekt IP-stack..
Vad det gäller "Har du rapporterat någon av dessa buggarna, eller du "väntar till någon annan gör det" ?" så kunde jag egentligen inte bry mig om någon annan gör det eller inte, media systemet som hanterar serierna som jag ser automatisk mildrar buggarna så de inte stör mig och library funktionen har jag aldrig gillat direkt så den använder jag inte..
Lycka till med releasen