Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min första app ute på App Store!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu ligger min första app ute på appstore för nerladdning!

För den som är nyfiken... DigiDrummer heter den.
Sök under "music" kategorin på appstore.

Skriv gärna ner lite vad ni tycker.

Senast redigerat 2008-09-26 10:20

Ur forumvillkoren:
"11. Det är inte tillåtet att marknadsföra egen eller andras näringsverksamhet genom forumet utan tillstånd ifrån forumledningen."

Den här tråden ligger väl på gränsen för det där...

Jag tog bort prisuppgiften från ditt inlägg, så kan vi i stället fokusera på att du vill ha in synpunkter på applikationen.

en rolig sak är ju att man i så fall inte får skriva om en enda pryl här.. för gör man de så marknadsför man den prylen eller mjukvaran... lite offtopic men kanske tänkvärt

Ursprungligen av =JoNaZ=:

en rolig sak är ju att man i så fall inte får skriva om en enda pryl här.. för gör man de så marknadsför man den prylen eller mjukvaran... lite offtopic men kanske tänkvärt

Där har du fel. Skriver jag om en MacBook gör jag inte det för att Apple ska sälja fler. Jag skriver för att ni andra ska veta vad jag tycker!

Ska kolla in din app senare!

Ursprungligen av =JoNaZ=:

en rolig sak är ju att man i så fall inte får skriva om en enda pryl här.. för gör man de så marknadsför man den prylen eller mjukvaran... lite offtopic men kanske tänkvärt

Nej, bara för att man skriver om något så innebär det inte automatiskt att man marknadsför något.

Det är upp till moderatorerna att tolka, från fall till fall, om ett inlägg är marknadsföring eller inte.

Släpp nu detta sidospåret, annars får vi börja rensa i tråden.

1
Bevaka tråden