Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med seg backup i fw 2.1

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-09-26 22:37

hej, jag har en iphone 3g med telia!! har en fråga. när jag köpt en skiva i itunes store eller synkar film, musik osv, varför tar det ca 1 timme att säkerhets kopiera?? det tar ca 45min att föra över 3 låtar, finns det ngn inställning så jag slipper säkerhets kopirera iphonen varje hgång jag ska synka?? tack för svar

• Medlem
  • International user
  • 2008-09-26 23:42

Har inget svar, men snälla ändra rubriken till nåt mer passande

Har du återställt iphonen med senaste programvaran? Det ska definitivt inte ta så lång tid att säkerthetskopiera iphonen med v2.1. Min tog precis nu ca 1 minut.

Dock vet jag att det tog betydligt längre tid med version 2.0. )dock inte i närheten av en timme)

Prova att koppla iPhonen direkt mot datorn och inte igenom en USB-hubb.

• Medlem
  • Lidingö
  • 2008-09-27 00:16

tack!! japp jag har 2.1 så det är mycket konstigt!! får pröva att återställa den!!

• Medlem
  • Täby
  • 2008-09-27 01:51

Tänk på att när du skriver en rubrik att få med innehållet i tråden så får du hjälp lättare och du slipper få tråden låst. hade det inte funnits några svar i tråden hade jag låst den med en gång.
Flyttad tråden till iPhone delen också då det är mer en Firmware fråga än en iTunes fråga.

Mvh Kainen
-Moderator

1
Bevaka tråden