Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
När kommer igentligen ett 3:e parts GPS-program till iphone 2G/3G? Har hört talas om detta så länge nu, men aldrig verkar nått dyka upp. Har sett rikitgt schyssta filmklipp där
"IGO 8" har demonstrerats på Iphone.
Har kompisar som köpte G900i från SE för ett tag sen och dom köpte till en wayfinder puck och kör nu tomtom helt problemfritt, mycket imponerande. Kommer man kunna ansluta GPS-puckar till iphonen via bluetooth? Man kan ju aldrig veta med Iphones ganska lama bluetooth, där t.ex. filöverföring inte stöds
och eftersom första generationens iPhone inte hade någon GPS så antog jag att han menade iPhone 3G och dess GPS har tillräcklig prestanda för turn-by-turn
Sen är det ju allmänt känt att många mobiltillverkares, inte minst appels inbyggda GPS mottagare inte är värda namnet om man jämför med de chip som sitter i vanliga GPS:er.
Nu vill jag inte påstå att de GPS-mottagarna som sitter i mobiltelefoner är helt värdelösa!
Ingen verkar ha stenkoll på hur det går på GPS-froten för iphone , så vi får väl vänta och se.
Sen är det ju allmänt känt att många mobiltillverkares, inte minst appels inbyggda GPS mottagare inte är värda namnet om man jämför med de chip som sitter i vanliga GPS:er.
Nu vill jag inte påstå att de GPS-mottagarna som sitter i mobiltelefoner är helt värdelösa!
Ingen verkar ha stenkoll på hur det går på GPS-froten för iphone , så vi får väl vänta och se.