- bossep
- Medlem ●
- International user
Det är så fånigt att det nästan blir roligt, men bara nästan. Ungefär som denna artikel på Västerbottens-Kuriren, snacka om att ha nyhetstorka.
Det var oerhört intressant. Har du mer information? Döda, skadade?
) OBS! Missförstå mig inte.
Det borde inte vara nyhetstorka just nu. Vad har de ut av att skriva sådant här? Det gör bara folk otrygga och minskar köplusten. Själv pendlar jag mellan Nokia E66 och iPhone. Även Sony Ericsson C906 (eller något åt det hållet är av intresse.
Jag hade varit mer rädd för att få telefonen snodd.
OT: Små strebers som flyttat till Stockholm, tränat bort dialekten och med näbbar och klor vill passa in och gå på branschfester. Det är de som blir de nya bajsnödiga stockholmarna, de som ger stockholm dåligt rykte.
OT: Små strebers som flyttat till Stockholm, tränat bort dialekten och med näbbar och klor vill passa in och gå på branschfester. Det är de som blir de nya bajsnödiga stockholmarna, de som ger stockholm dåligt rykte.
Kan bara hålla med.. Det är lantisarna som ger oss Stockholmare dåligt rykte.
Jag håller faktiskt med Jonathan Zdziarski, det är också därför jag tillverkat en liten huv som jag satt över skärmen på min iPhone. Pga Apples tabbe att ha en skärm som genererar ljus som med tillräcklig förstärkning kan läsas på omfattande avstånd måste jag skydda mig mot presumtiva okynnesläsare.
Huven är nästan lika enkel som genial, jag har helt enkelt en stjärngossestrut som jag klippt upp i ena (den smala änden) änden så att den precis täcker iPhonens bildyta. När jag sedan ska använda iPhonen för jag helt enkelt den stora öppningen mot ansiktet, tillser att det blir ordentligt tätt, och läser vad som står på skärmen. Av bekvämlighetsskäl har jag monterat dubbla snoddar (i originalutförandet har stjärngossestruten bara en snodd) vilket gör att jag kan använda iPhonen utan att använda händerna då snoddarna håller fast struten mot ansiktet.
Om någon är intresserad av att göra sin egen strut kan jag, för en ringa ekonomisk ersättning, skicka en länk till min strutinstruktionsvideo på Youtube. Vänligen skicka PM om du är intresserad.
akerstrom:
Mer matchad med den här webbsidan 99.se lär du aldrig bli med dina 999 inlägg.
Grattis till ditt 1.000 inlägg i förskott !
Om man nu av naturen mer klär i luciakronaO:-) , hur ska man göra då ? Har du en luciainstruktionsvideo ?
Jag håller faktiskt med Jonathan Zdziarski, det är också därför jag tillverkat en liten huv som jag satt över skärmen på min iPhone. Pga Apples tabbe att ha en skärm som genererar ljus som med tillräcklig förstärkning kan läsas på omfattande avstånd måste jag skydda mig mot presumtiva okynnesläsare.
Huven är nästan lika enkel som genial, jag har helt enkelt en stjärngossestrut som jag klippt upp i ena (den smala änden) änden så att den precis täcker iPhonens bildyta. När jag sedan ska använda iPhonen för jag helt enkelt den stora öppningen mot ansiktet, tillser att det blir ordentligt tätt, och läser vad som står på skärmen. Av bekvämlighetsskäl har jag monterat dubbla snoddar (i originalutförandet har stjärngossestruten bara en snodd) vilket gör att jag kan använda iPhonen utan att använda händerna då snoddarna håller fast struten mot ansiktet.
Om någon är intresserad av att göra sin egen strut kan jag, för en ringa ekonomisk ersättning, skicka en länk till min strutinstruktionsvideo på Youtube. Vänligen skicka PM om du är intresserad.
Struten måste kläs med aluminiumfolie på insidan. Annars kan de läsa av dina hjärnsignaler också.
Elle så är man smart nog att dämpa bakgrundsbelysningen, man måste ju va blind för att inte kunna läsa vad som står även när belysningen är på lägsta haha
Eller så skaffar man "spegel-display-skyddet" som gör att enbart den som tittar rakt framifrån kan se vad skärmen visar (ungefär samma effekt som på bankomaterna)..:cool:
Du får 100:- utav mig om du postar en länk till din instruktionsvideo i den här tråden. Om du dessutom postar lite bilder på när du använder den på stan får du ytterliggare 200:- av mig.
Du får 100:- utav mig om du postar en länk till din instruktionsvideo i den här tråden. Om du dessutom postar lite bilder på när du använder den på stan får du ytterliggare 200:- av mig.
Gärna ev video också där du använder den ute på stan mitt på dagen bland massa folk:p
Det hade det varit värt att betala en liten peng för helt klart:cool:
Du måste klä struten med aluminiumfolie.