Hm... jag har också spenderat betydligt mer tid än vad som är rimligt för att få detta att funka. När jag omaktiverade mig fick jag för mig att uppgradera version av Nexus till den allra senaste. Då slutade allt att funka. Nu har jag faktiskt lyckats få allt att funka med senaste Bonecho och senaste Nexus 4.5.2 - men jag kan inte signera... Eller för att förtydliga, när jag signerar får jag som svar:
Fel
Vi kan tyvärr inte lämna svar just nu.
Vi beklagar avbrottet och ber dig försöka igen senare.
Vad betyder det? Det tillhör inte den vanliga floran av felmeddelanden... känns hoppfullt?!
En grej som gjorde skillnad var att i Inställningarna för Firefox var att klicka i att programmet själv skulle välja ett lämpligt certifikat. Innan dess kunde jag inte ens logga in, fick felmeddelande om att SHB inte accepterade certifikatet.
Och Netscape funkar såklart inte längre...
Tidigare: Jag följde noga den guide som fanns tidigare i denna tråd men kunde inte få det att funka med Nexus 3.6.0.
Handelsbankens Internetsupport kan ju dessutom INGENtiNG. Att ringa och be dom om hjälp är som att ringa till ICA här om hörnet och be om hjälp, ungefär...