Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Presenterar iTheatre!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har under natten knåpat ihop en liten pryl som jag kallar iTheatre
Som ni kanske förstår har jag inte allt för mycket att göra på mitt arbete.

iTheatre är ett simpelt stativ för iPhone/iPod Touch, så att man slipper hålla i en när man tittar på film. Men trots enkelheten är jag väldigt stolt över min lilla uppfinning!

Titta på My first iPhone-related invention och lämna gärna kommentarer här

(Och ja, jag kan ta beställningar och jag experimenterar gärna med roliga utformningar. Billigt och mycket mer noggrant än dagens iTheatre )

Senast redigerat 2008-10-03 10:48
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-10-03 12:50

Coolt!

Varför inte döpa den till något enklare... exempelvis iStand O:-)

Ursprungligen av Macsimal:

Coolt!

Varför inte döpa den till något enklare... exempelvis iStand O:-)

För att det finns många iStand redan. Dessutom ska det ju föreställa en Movie Theatre.

Sen är det ju ingen seriös produkt. Bara hemmapul. Men jag tänkte att jag ska bygga någon till - alla med unik design och se om någon kan tänkas köpa en, bara för att de är roliga, handbyggda, billiga och unika

Och Andreas: Ja, den sköter sitt jobb bra. Satte igång ett avsnitt Seinfeld när jag gick och la mig imorse, satte luren i iTheatre och voilá! Perfa!

Åh jag älskar hemma-fixade saker
Blev ju sjukt nyfiken när du e-postade mig, kul idé och den ser ju ut att göra sitt jobb.
Snyggt ^^

jag skulle betala 50 spänn rakt av för det där. Lirka ut en variant som man sätter i bilratten eller liknande så har du en deal direkt

Ursprungligen av nikenbole:

jag skulle betala 50 spänn rakt av för det där. Lirka ut en variant som man sätter i bilratten eller liknande så har du en deal direkt

Haha, jag skulle aldrig skapa något som skulle kunna orsaka trafikolyckor! Men gör gärna en iTheatre till dig. PM:a mig om du har några önskemål, annars kommer resultaten att demonstreras här med tiden (och är man då intresserad utav någon kan man PM:a mig för att visa intresse)

Det fattas helt klart vinröda sammetsgardiner...

Det fattades helt klart färgskrivare

Fast det är ju inget som hindrar kommande modeller från att ha gardiner av riktigt sammet

Senast redigerat 2008-10-04 17:05
1
Bevaka tråden