Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar med kontroll likt dem till iPhone?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2008-07-18 16:34

Hej.

Är det någon som vet vart man kan köpa hörlurar likt dem man får med när man köper iPhone? Stör mig något oerhört på att man inte kan byta låt utan att behöva ta upp touchen ur fickan, ta bort knapplåset och därefter byta låt.

Tips önskas på hörlurar med kontroll.

• Medlem
  • Nacka
  • 2008-07-18 23:35

Sitter väll bara en svarsknapp på iPhonelurarna eller? Går väll inte att byta låt med den där lilla grejen.
Jag köpte en sån här för jag tyckte det var jobbigt precis som du: iPod Fjärrkontroll
Den var billig och fungerar, ser ut som den gamla iPod remoten också så den är rätt snygg. Men använder den aldrig endå.. Fungerar inte för mig då jag gärna byter låt genom att välja låt och inte ta nästa i listan.

• Medlem
  • Alvesta
  • 2008-07-18 23:43
Ursprungligen av nllub:

Sitter väll bara en svarsknapp på iPhonelurarna eller? Går väll inte att byta låt med den där lilla grejen.

Det går visst att byta låt med standardluren till iPhone. Dubbelklicka på svarsknappen för att byta låt. Typiskt underbar Apple-detalj.

Till trådskaparen:

Här har du ett par andra lurar med iPhone-kontroll: ::: v-moda :::

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-19 08:03
Ursprungligen av akesson:

Här har du ett par andra lurar med iPhone-kontroll: ::: v-moda :::

Köp inte dessa! De går sönder väldigt lätt. Läs kommentarerna på v-moda. Skriver av egen erfarenhet.

Ursprungligen av akesson:

Det går visst att byta låt med standardluren till iPhone. Dubbelklicka på svarsknappen för att byta låt. Typiskt underbar Apple-detalj.[/url]

har du aldrig ägt en telefon innan? det gör man med alla tillverkare... =P
så det är inte så att apple har kommit på det.

• Medlem
  • Avesta
  • 2008-07-19 11:53

Dubbelklicka på (micken) hehe kul. Min son visade mig!! Det va så ! Hade jag ingen aning om.
Man har svurit en del, men som dom säger, Read the fucking manual!!!
Rogga

Tror det bara sitter svarsknapp på iphone hörlurarna kan kolla med min kompis han har en iphone och så jobbigt är det inte att ta upp den ur fickan kolla bara hur vacker den är ^^.

// Egget

• Medlem
  • 2008-07-19 18:54
Ursprungligen av matteegget:

Tror det bara sitter svarsknapp på iphone hörlurarna kan kolla med min kompis han har en iphone och så jobbigt är det inte att ta upp den ur fickan kolla bara hur vacker den är ^^.

// Egget

Tidigare inlägg gissar inte att man kan byta låt eller pausa med lurens lilla svarsknapp. Det är faktiskt så det fungerar...

• Medlem
  • Nacka
  • 2008-10-04 21:20

saknar oxå möjligheten att kunna byta låt/sänka volym utan att behöva plocka upp poden, tex när jag cyklar.
tack f tips om alternativ fjärr iaf.
jag har en apple radioremote som inte funkar, ens efter uppgradering till 2.0. lite surt eftersom jag köpte den med att det stod "fungerar med alla ipods...".
Ngn som vet om det finns ngn apple remote som funkar t touch?

/h

De här som kommer snart verkar bra tycker jag: Apple - iPod - In-Ear Headphones Den har Remote och Mic, kostar ca 475 kr och jag tror den kan användas för iPod Touch också. Ska köpa en själv.

Edit: De kostar 695 kr. Jag glömde momsen.

Senast redigerat 2008-10-11 00:36
1
Bevaka tråden