Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem vid jailbreakning av Iphone 2G, behöver lite hjälp.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Köpte idag en Iphone 2G 16GB och är hittills väldigt nöjd, dock vill jag uppdatera från 1.1.4 till 2.1. Jag har läst här på forumet och hittat en bra guide (iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.0.x 2G iPhone (Windows) [WinPwn 2.5]). Jag kommer sedan som någon skrev att ersätta 2.0.2 med 2.1 då iTunes frågar efter återställning. Jag har nu provat detta två gånger men "installationen" stängs av i det sista steget där man håller "homeknappen" intryckt. Jag har läst runt lite mer och fått uppfattningen om att jag först ska uppdatera till 2.1 genom iTunes för att sedan köra Pwnage-guiden. Men jag måste veta det säkert, låser jag inte min Iphone om jag gör så? Kan någon vara vänlig att förklara hur jag bör göra....

MVH Johan

Du följer fel guide.
Denna ska du följa: iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.1 2G iPhone Using QuickPwn (Windows)
Snälla sök i lite trådar innan du postar, dett har diskuterats MASSOR sista tiden.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2008-10-06 19:28

Precis som theplague skriver så finns det flera trådar om detta, posta vidare i någon av de som redan finns.

Tack för länken theplague!

*Låser*

1
Bevaka tråden