Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Frågor om touch 2G

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Sökte lite efter detta men kunde inte hitta något.

Jag går i tankarna att köpa en ipod touch 2g nu i dagarna, men jag har lite frågor först.

1. Går det använda iphone 3g hörlurarna (eller de gamla) och använda sig utav knappen på sladden för att byta låt?

2. Finns det möjlighet till jailbreak för denna modell?

Tacksam för svar!

IPod Touch G2 är så pass ny att man kanske inte hunnit pröva att hacka den eller för den delen prövat att använda iPhone´s hörlurar. Men svar kan du nog få inom de närmaste veckorna. Själv köpte jag min för en vecka sedan i Göteborg och då fick jag verkligen leta runt överallt. Själv är jag jättenöjd med min G2. När det gäller hörlurar så har du möjlighet att lyssna utan dessa eftersom det är högtalare på den. Kul, speciellt när det gäller alla spelen förstås från AppStore.

Mmm är själv påväg att köpa mig en iPod Touch 2nd gen 16 GB... angående jailbreak-biten är det bara att snällt vänta... men tills dess tycker jag Apples officiela mjukvara duger lugnt.

Glömde att tipsa om de här hörlurarna som kommer snart i AppleStore: Apple - iPod - In-Ear Headphones

1
Bevaka tråden