Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Olika installer

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2008-10-09 22:57

Olika installer
tidigare så hade jag låst upp min telefon med Zipphone och efter uppdateringen till 2.1 så andvände jag Pwnage Tool. Och nu visar det sig att det är en annan installer. Jag hitter inte programet converter!! Hur ska man göra.

Converter är grym på att fixa olika mått, längder, pengar osv

Jag vill ha det igen:)

Ursprungligen av soundfox:

Olika installer
tidigare så hade jag låst upp min telefon med Zipphone och efter uppdateringen till 2.1 så andvände jag Pwnage Tool. Och nu visar det sig att det är en annan installer. Jag hitter inte programet converter!! Hur ska man göra.

Converter är grym på att fixa olika mått, längder, pengar osv

Jag vill ha det igen:)

Det Converter du pratar om var till FW 1.1.4.
Det finns ett gäng olika converters i App Store - kolla där.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2008-10-09 23:33

Oki, och den går inte få tag i min nya installer? Ska kolla App Store

Ursprungligen av soundfox:

Oki, och den går inte få tag i min nya installer? Ska kolla App Store

Det finns som sagt ett gäng olika converters där, men två som verkar liknande den som fanna i gamla Installer, de kostar 7 kronor(!!!) styck och bör väl vara något för dig?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2008-10-10 18:52

Jag ska kolla, 7kr är ok

Jag tackar alla för svaren

Ursprungligen av soundfox:

tidigare så hade jag låst upp min telefon med Zipphone och efter uppdateringen till 2.1 så andvände jag Pwnage Tool. Och nu visar det sig att det är en annan installer. Jag hitter inte programet converter!! Hur ska man göra.

Converter är grym på att fixa olika mått, längder, pengar osv

Jag vill ha det igen:)

Jag känner inte till just det programmet, men det finns förstås en risk att den som gjorde Converter inte har uppdaterat det för firmware 2.x. Det var stora skillnader internt från firmware 1.1.4 och därför måste programmen anpassas för att fungera, så vitt jag vet.

1
Bevaka tråden