Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fring Skype SIP till iPhone släppt

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-10-08 13:42

Hej.
När jag ska aktivera mitt mailkonto i fring står det "enter valid e-post adress". Jag använder hotmail men har även testat med mitt gmail konto.
Nån som vet varför det inte funkar??

Ursprungligen av Qvarna:

Hej.
När jag ska aktivera mitt mailkonto i fring står det "enter valid e-post adress". Jag använder hotmail men har även testat med mitt gmail konto.
Nån som vet varför det inte funkar??

Du måste skriva in en giltig Fring-adress (en Skype-aktiverad email) så det första du måste göra om du inte gjort det är att ladda ner Skype på din dator och skapa ett konto (gratis), sen kan du använda Fring (ska du använda Fringsom "MSN" tror jag dock inte att du behöverfixa Skype..

  • Medlem
  • Landskrona
  • 2008-10-14 12:29

Tjena
När jag försöker installera Fring från installer så stängs installer bara ner när den installerar. Kan jag lägga in Fring manuellt eller finns det ett annat sätt att kringå detta och nån som vet varför den gör så?

Ursprungligen av Malalla:

Tjena
När jag försöker installera Fring från installer så stängs installer bara ner när den installerar. Kan jag lägga in Fring manuellt eller finns det ett annat sätt att kringå detta och nån som vet varför den gör så?

Det går att installera det manuellt via OpenSSH och WinSCP (Windows, minns intevad programmet heter till Mac..)
Kolla bara upp i vilken mapp du ska lägga Fring så du gör rätt!

Bevaka tråden