Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nu när jag samlar ihop skräpet och tomburkarna så märker jag att det har druckits en del läsk, bara Joltburkarna rymmer alla tillsammans ungefär 20-25 liter.
quote:Skapades ursprungligen av: William W M: Nu när jag samlar ihop skräpet och tomburkarna så märker jag att det har druckits en del läsk, bara Joltburkarna rymmer alla tillsammans ungefär 20-25 liter.
Ja. Det var det som var så jäddrans äckligt... På min sjätte Coca-Cola så fick jag samma känsla som jag fick på Dreamhack: "Coca-Cola smakar bajs!". Och det fullkommligt ilade i munnen och det kändes som om tungan varit droppad i en burk surströmming. Och så började jag dessutom må jäddrans dåligt.
Aja. Annars var det kul. Om det blir en nästa gång så ska jag troligtvis nog vara mer vaken. Ehm, var *helt* borta (fyskiskt och psykiskt) nu i helgen.
quote:Skapades ursprungligen av: Niklas Hjelm Smith: Om det blir en nästa gång så ska jag troligtvis nog vara mer vaken. Ehm, var *helt* borta (fyskiskt och psykiskt) nu i helgen.
Det går rykten om att det finns på film
Angående dricka så kan jag rekomendera vatten, det mår man riktigt bra av, vill man ha koffein finns det koffeintabletter.