Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple visar upp Xserve på Umeå Plaza

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Du har läst om den, förmodligen inte sett den. Xserve, "servern som slimmar IT-kostnaderna".

Med start 12 november i Malmö genomför Apple och representanter från Apple Centers en månadslång turné för att visa upp och demonstrera Xserve. Måndagen den 18 november är det Umeås tur, seminariumet hålls på Umeå Scandic Plaza. Tiderna som gäller är kl 16-19.

Det tre timmar långa programmet består bl a av:

* Produktpresentation
* Kostnadsjämförelse
* Demo och förklaringar
* File-printserver
* Webserver
* Mailserver

Öl och macka serveras. Passa på och träffa trevliga människor från Mac-branschen, kom till Plaza den 18 november.

99mac kommer finnas på plats genom mig själv och förhoppningsvis Daniel Eriksson och Micke W.

Anmäler dig gör du här!

Mer information om seminariumet finns här.

Hoppas du kan komma!

[ 08 November 2002, 13:40: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

Är anmäld...

Är också anmäld.
Hoppas bara att jag kan komma :rolleyes:

[ 10 November 2002, 21:03: Meddelandet ändrat av: Daniel Eriksson ]

Perfekt. Fler måste väl vilja komma? Gratis, öl och macka och javisst, Xserve. Skriv gärna en rad här om du anmält dig.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jon Adolfsson:
Perfekt. Fler måste väl vilja komma? Gratis, öl och macka och javisst, Xserve. Skriv gärna en rad här om du anmält dig.

Får man gå även om man bara är student och allämnt intresserad? Har inget uppbokat den dagen, så man kanske ska anmäla sig då?

Japp, bara att registrera sig! Vi syns där.

Jag har anmält mig och hoppas att jag ska ha tid att titta förbi.

Också anmäld!

också anmäld!

Ingen bra tid på förevisningen. Synd att det måste börja så tidigt.

Skönt! Verkar som om jag får komma dit direkt det börjar. Skönt att ha en chef som kör Mac

Ja nu har även jag anmält mig. Hoppas dock inte det tar hela tre timmar.

1
Bevaka tråden