Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Freemy3g: Alternativ till DevTeam för upplåsning

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-10-16 08:40

Det har varit tyst från DevTeam ett tag. Helt plötsligt dök ett alternativ upp och man letar nu betatestare för en upplåsning av iPhone 3G. Kolla in Freemy3G

Spännande!

Känns som bluff och båg om du frågar mig..

  • Medlem
  • 2008-10-16 16:05
Ursprungligen av albin.andersson:

Känns som bluff och båg om du frågar mig..

Då frågar jag dig: Varför känns det så?

Ursprungligen av bbus:

Då frågar jag dig: Varför känns det så?

Dels för att man har blivit varnad för att det har dykt upp falska konkurrenter till devteam och sedan känns det inte seriöst. Varför t.ex. länka till piratebay och inte den officiella sidan.

Håller med om att det känns som bluff och båg....
Ska man skriva kontrakt att om de pajar iphonen så köper de en ny eller?
Men kul för de som vågar skicka in sina.... jag skulle då aldrig skicka in min...

Ursprungligen av puffy66:

Håller med om att det känns som bluff och båg....
Ska man skriva kontrakt att om de pajar iphonen så köper de en ny eller?
Men kul för de som vågar skicka in sina.... jag skulle då aldrig skicka in min...

Det kan du väl inte? Vart får du det ifrån?
Varför skulle det här vara mer bluff än Pwnage-gängets grejer?
Och man ska för guds skull inte skicka in sin iPhone, eller vad är det för text du läser?

  • Medlem
  • 2008-10-16 22:34

Var precis på väg att svara samma sak... Inte tusan ska man skicka in någon telefon. Hur kom du fram till det puffy66?

  • Medlem
  • 2008-10-17 10:34

Det är väl bara att vänta och se. Antingen kommer de ut med en fungerande upplåsning eller så gör de inte det. Från DevTeam är det i alla fall knäpptyst just nu

Missförstod artikeln. trodde de ville att man skulle skicka in sina iphones som test för att låsas upp.

1
Bevaka tråden