Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag tänkte köpa iphone och kan få en g1 billigt an en polare.
Det jag undrar är om det är stor skillnad mellan 3g och original/g1. Känar man på att köpa 3g?
Själv surfar jag inte så mkt.
GPS:en finns ju bara i 3G, men om du inte behöver den så..
Om du tänkte köpa iPhone 3G från Telia så har du ju garanti i Sverige, till skillnad från om du köper den olåst i Italien eller Grekland. Och om du köper iPhone G1 så har du inte garanti någonstans whatsoever.
iPhone 3G är enligt mej snyggare än iPhone EDGE (G1)
Om du har tänkt dig att surfa med 3G så bör du skaffa iPhone 3G, men om du bara ska använda WLAN och/eller EDGE så, iPhone G1.
för vissa hörlurar kan du behöva en adapter för att använda de till iPhone G1, i iPhone 3G behöver du inte det.
finns säkert mycket mer än det, men där har du lite av det iaf. =D
GPS:en finns ju bara i 3G, men om du inte behöver den så..
Om du tänkte köpa iPhone 3G från Telia så har du ju garanti i Sverige, till skillnad från om du köper den olåst i Italien eller Grekland. Och om du köper iPhone G1 så har du inte garanti någonstans whatsoever.
iPhone 3G är enligt mej snyggare än iPhone EDGE (G1)
Om du har tänkt dig att surfa med 3G så bör du skaffa iPhone 3G, men om du bara ska använda WLAN och/eller EDGE så, iPhone G1.
för vissa hörlurar kan du behöva en adapter för att använda de till iPhone G1, i iPhone 3G behöver du inte det.
finns säkert mycket mer än det, men där har du lite av det iaf. =D