Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur flytta musik från iPhone till Mac?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-10-19 14:42

Tjenna. Min dator och min back-up blev stulna i fredags. Jag har ju kvar alla mina låtar och bilder i iPhonen men finns det något sätt föra övermusiken+bilder från iPhonen till min nya dator? Typ med SSH?

Tråkigt att höra Hur gick det till?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-10-19 16:37
Ursprungligen av JohnieWebdesign:

Tråkigt att höra Hur gick det till?

Det gick till såhär. Jag bor fortfarande hemma. Jag bor med min bror i ett anex i vår trädgård. Jag låg inne och kolla film i stora huset och min bror kolla film i sitt rum. Då har tjuven gått in och tatt datorn,back-upen,nya svindyra hörlurar och min gamla telefon. Men hela vår gata har haft inbrott och några har sett tjuven så jag och några andra stora killar ska gå hem till honom och ta tillbaka det som är vårt.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-19 16:12
Ursprungligen av Sveene:

Tjenna. Min dator och min back-up blev stulna i fredags. Jag har ju kvar alla mina låtar och bilder i iPhonen men finns det något sätt föra övermusiken+bilder från iPhonen till min nya dator? Typ med SSH?

Typ

iPhone to PC Transfer | Transfer From iPhone to Computer
Tansee iPhone Transfer - Transfer iPhone Music to Computer

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-10-19 16:38

Tack men jag kör mac.

  • Medlem
  • 2008-10-19 16:53

http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/231971-verf-ra-musik-fr-n-iphone-mac.html

Sök gärna först. Och döp tråden till något som beskriver problemet. Ändrar från "Stulen dator".

Admin

1
Bevaka tråden