Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Om man återställer...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-10-21 12:52

Hej
Jag har ett irriterande error (0xE800002E) och har letat runt och testat utan att bli av med det. Nu verkar det som att allt som återstår är att trycka på [Återställ] i iTunes. Detta har jag aldrig gjort och vet inte riktigt vad som händer och vad man skall tänka på innan.
Hur är det med all info som finns i Anteckningar, websidor (syncar inte dessa), ljudanteckningar mm.?
När jag syncar gör ju iTunes en form av backup (kommer inte ihåg vad som står i inforutan i iTunes), kan man enkelt återföra en massa info efter en återställelse eller är det att börja om?

När du trycker på Återställ i iTunes så frågar iTunes om du vill göra en säkerhetskopia av iPhone först, vilket du såklart vill.

Sen när du har återställt den och ansluter "första gången" till iTunes kan du välja att återskapa din gamla iPhone, vilket är ett hett tips om du inte har MobileMe. På så sätt återställs allting som du har synkat sedan tidigare, dock inte ditt musik- och filmbibliotek om du valt att sköta det manuellt i iTunes. Men allting som du kryssat i för automatisk synkning kommer att ordnas. Och adressbok, bokmärken och sånt kandu ju synka en gång innan du återställer för säkerhets skull.

• Medlem
  • 2008-10-21 13:20

TACK! Nu hoppas jag bara att det fixar problemet...

Håller tummarna

1
Bevaka tråden