Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Youtube???

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-10-21 18:27

Hej
Jag har en olåst italienimporterad iPhone 3G och har Tele2 frisurf till den. I går kväll (måndagen den 20 okt) slutade originalprogrammet 'YouTube' att fungera. När man går in på YouTube.com via Safari på iPhone så kommer det lite info om underhåll. Denna info finner jag inte på nätet via macen. Man undrar ju hur länge det skall vara nere eller om det kommer en ny "YouTube-app"...

Är det någon som läst något/vet något om detta?

• Medlem
  • Jönköping
  • 2008-10-21 18:34

jag har oxå problem både på min iPhone och iPod men jag räknar att det blir fixat snart.

Skumt. Jag får upp ett meddelande på min iPhone "Youtube är inte tillgängligt", men jag kan kolla och söka ändå?!?

• Medlem
  • International user
  • 2008-10-22 16:18
Ursprungligen av Martin Pettersson:

Skumt. Jag får upp ett meddelande på min iPhone "Youtube är inte tillgängligt", men jag kan kolla och söka ändå?!?

Samma här.

Det kanske beror på det här, Youtube lanserar en mer lokal svensk sida?

Citat:

Den 23 oktober håller Google en stor fest för att välkomna en "hemlig kompis". Enligt uppgifter till Dagens Media ska det svenska Youtube då presenteras. Patrick Walker, Googles och Youtubes Europachef för videosamarbeten, ska enligt uppgifter besöka festen.

Dagens Media

1
Bevaka tråden