Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

YouTube ej tillgängligt !!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-10-21 20:51

Hej alla iphone proffs! Nu behöver jag lite expert hjälp, jag har en iphone 3g köpt hos telia. Den har funkat kanon sen den kom 11/7.. men idag verkar inte youtube funka?!! har prövat både med 3g och wlan!! varit inne på mobila youtube sidan oxå,men den vill inte heller,, ngn som har tips eller ngn ide??? är det fler som har samma problem??

  • Medlem
  • 2008-10-21 20:55

Finns en tråd om detta:

http://www.99.se/apple-tv/253060-problem-med-youtube.html

Har samma problem som dig, plus att det drabbat min AppleTV. Konstig nog fungerar det fortfarande att titta på de filmer man har i historiken.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-10-21 20:58

samma problem här. men det funkar i datan.
youtube funkade inte sen igår kväll för mig

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-10-21 20:59

ok, tack ska du ha, skönt att man inte är ensam då, ska kolla igenom den tråden,, trist är det, har försöktfelsöka, återställa etc,, vet du om det är bara vi i sverige med telia som har problem??

  • Medlem
  • 2008-10-21 21:01

Tror inte det beror på telia iallf, i och med att jag har samma problem på Apple TVn.

Det funkar inte för mig heller, trodde först att de var nå fel på luren, tur att man inte var själv!

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-10-21 22:41

hej igen, ja, ibland förstår man sig inte på sakeroch ting.. ändrade av en slump över till engelska som språk i min iphone 3g, och gissa vad?? youtube funkar igen!! men när jag ändrar till svenska får jag bara upp youtube ej tillgängligt.. helt sjukt,, får väl ha engelska som språk i den då---

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-10-22 07:44

funka för mig också med engelska inställningar . Skumt

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-10-23 16:08

funkar nu igen.
Men jag läste detta
Nu släpps svenska Youtube - IDG.se
kan bero på det inte funkade.

Ursprungligen av fudge:

funkar nu igen.
Men jag läste detta
Nu släpps svenska Youtube - IDG.se
kan bero på det inte funkade.

youtube fungerar inte pga att du möjligt har laddat mivtones från cydia, den förstör youtube

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-10-25 23:11

Jag hade problem med min AppleTV och precis som något inlägg ovan så funkade historiken men inte det övriga. Men det löste sig för mig att köra en factory restore och sen starta om från 0 men hur länge det håller vet jag inte.

1
Bevaka tråden