Hejsan,
skulle behöva lite hjälp.
Köpte idag en Western Digital My Passport 320 GB till min MacBook som jag tänkte använda som extern hårddisk. När jag pluggade in den första gången funkade allt felfritt och den var klar att användas, dock formaterade jag den inte eftersom min kära pojkvän sa att den inte skulle gå att köra på PC annars (vilket jag vill, eftersom jag tenderar att ha filmkväll hos en kompis snart och han har PC...hur som helst). När jag fört över ca 20GB av musik, gamla skoldokument m.m. och var på gång med att föra över ett gäng filmer slutade den helt plötsligt att fungera och börja låta ganska högt. När jag pluggar in den i datorn igen låter den bara och det står "Skivinmatning, Datorn kan inte läsa av den inmatade skivan (Formatera) (Ignorera) (Mata ut)". Har provat att sätta in den i min killes MacBook, men det är samma problem där. Har inte haft möjlighet att testa den på en PC än.
Inte kan den väl ha krashat redan? och om den gjort det, kan jag kräva affären som sålde den till mig på pengar för att kunna återskapa filerna i den?