Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bugg? Ljudet hackar till med högsta volym vid inkommande sammtal.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-13 15:24

När man lyssnar på musik, varesig det är med hörlurar eller högtalare så fade'ar ljudet ned då någon ringer eller hur?

En dag hängde sig min Iphone mitt i ett samtal och efter det så har ljudet börjat fade'at som vanligt, sedan hackat till. Ljudet försvinner och sekunden innan samtalet kopplas in kommer musiken tillbaka i typ en sekund med högsta volym. Som ett hack.

Detta verkar hända helt random för igår då det ringde så hände inget under hela dagen. Idag däremot så hackar det igen. Även då sms ploppar upp. Någon annan som upplevt samma sak?

Tack på förhand!

• Medlem
  • Täby
  • 2008-10-13 17:50

När du skapar trådar så försöka att beskriva innehållet redan i namnet på tråden så det är lätt att se vad den handlar om.
Jag bytte namn till tydligare.
Mvh
/Mod

• Medlem
  • International user
  • 2008-10-16 08:17

Har samma fenomen ibland, kom med 2.1 på en gen1 lur, lite smått irriterande ja....

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-23 11:47
Ursprungligen av dilla:

Har samma fenomen ibland, kom med 2.1 på en gen1 lur, lite smått irriterande ja....

Du har inte lyckats lösa det problemet något? Gen1? Jag har Gen2.... Tror jag :S Hur vet jag vilken generation jag har?

Ursprungligen av toadape:

Du har inte lyckats lösa det problemet något? Gen1? Jag har Gen2.... Tror jag :S Hur vet jag vilken generation jag har?

Har du iPhone 3g har du "gen 2".

• Medlem
  • International user
  • 2008-10-24 08:55

ej lyckats lösa set, men det är olika mkt det hackar från gång till gång, har det ej på sms dock vad jag vet...

2.2 kommer väl snart

Förvirrande med alla G2 och 2G etc.

2G = 2 Generationens teleNÄT
3G = 3 Generationens teleNÄT

G1 = 1 Generationens iPhone (2G) = Gen1
G2 = 2 Generationens iPhone (3G) = Gen2

Get it?

1
Bevaka tråden