Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Programikon till ipodens skrivbord?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hjälp hjälp hjälp!!!
Jag har en ipod touch och vill ha spel på den.
Jag har inte uppdaterat ipoden utan den är 1,2 eller vad det är.
Det jag vill är att få programikonen till min ipod. Jag har köpt hem ex UNO-spelet som jag har på Itunes. Där ligger programikonen i biblioteket med det spelet jag köpt. Men även om jag synkroniserar kommer inte det över till min ipod.
Hur vad ska jag göra????
HJÄLP!!!

uppdatera till 2.0, den uppdateringen måste du köpa förv typ 75 spänn i itunes store. Annars får du väl jailbreaka på nått sätt så du får 2.0 olagligt (om du nu har Generation 1 av ipod touch).

Jag har hört att man ska kunna ha spel osv trots att man inte har uppdaterat till 2,1. Grejen är den att jag inte kan uppdatera den för det tar 100 år och den slår av....suck!!

Ursprungligen av annacarin1984:

Jag har hört att man ska kunna ha spel osv trots att man inte har uppdaterat till 2,1. Grejen är den att jag inte kan uppdatera den för det tar 100 år och den slår av....suck!!

Nej du måste ha 2.x.x.

Nu laddar jag hem 2,1 o det tar ca 4h.....men precis när det är klart så kommer det upp ett felmeddelande om att uppkopplingen är fel eller något sådant. Men det är inte så,jag är uppkopplad till nätet när jag kollar...vad göra? någon som vet?

Ursprungligen av annacarin1984:

Nu laddar jag hem 2,1 o det tar ca 4h.....men precis när det är klart så kommer det upp ett felmeddelande om att uppkopplingen är fel eller något sådant. Men det är inte så,jag är uppkopplad till nätet när jag kollar...vad göra? någon som vet?

4 timmar?!!?
Vad sitter du på för uppkoppling då?

1
Bevaka tråden