Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google Earth finns nu för iPod Touch/iPhone

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Googles populära kartprogam Google Earth finns nu till iPod Touch/iPhone. Programmet släpptes under söndagen i 20 länder bl a Sverige. Du kan ladda ned det i AppStore i iTunes och det är gratis. Gfors tipsade om Google Earth i fm under en annan tråd men jag tyckte den behövde en egen tråd.

Du kan läsa om det här:
Metro - Google Earth i Iphone
newapps.se - Google Earth
Google Earth nu för Iphone - Ny Teknik

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-27 22:56

Personligen tycker jag att den är skit de få minutrarna jag använt den.
Jordklotet försvinner helt direkt när den laddat klart bilderna, ganska värdelöst med en karta då enligt mig iaf...
Jag hoppas verkligen att de fixar detta så kan det nog bli en liten trevlig applikation

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-27 23:07

Fungerade ganska bra över Wifi dock gick det inte så bra med 3G... dock schyst med wikipedia artiklarna! kan nog bli riktigt bra efter uppdatering!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-27 23:23

stängde av "autovirdning" vilket underlättade användadet en hel del.

Har prövat med min iPod Touch och det fungerade hyfsat men närbilderna blev inte så tydliga. Har laddat upp en kartbild från Eniro och en kartbild från Google Earth nedan.

Här kommer Eniros kartbild som försvann på vägen...
Det är Götaplatsen i Göteborg som är markerat med lila streck (inte snyggt tycker jag, hade väl räckt med en röd prick).

Lite bättre skärpa nu...

1
Bevaka tråden