Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag fick ett serienummer i morse men det står att "This serial code will be valid until 23:59 (Midnight) Wednesday October 29th Central Standard Time (CST)".
Jag har laddat ner och installerat men jag har inte behövt lämna någon e-mail. Betyder det att jag inte kommer att behöva en registreringskod? Jag kan starta crossover utan några problem.
Jag har laddat ner och installerat men jag har inte behövt lämna någon e-mail. Betyder det att jag inte kommer att behöva en registreringskod? Jag kan starta crossover utan några problem.
fast jag skulle nog gått in och se till att jag fick en registreringskod - nu står det att om man fyller i sin e-postadress kommer den inom ett par dagar. Man vet aldrig veta vad man kan behöva framöver
"We have extended the period where you can register the serial number until November 30th 2008. So don't rush to register the serial number, you have plenty of time."
"We have extended the period where you can register the serial number until November 30th 2008. So don't rush to register the serial number, you have plenty of time."
Missade allt detta och kör nu 30-dagars testperiod.. Kommer de program jag installerat på min MacBook med Crossover Mac att sluta fungera när min testperiod är slut?
Missade allt detta och kör nu 30-dagars testperiod.. Kommer de program jag installerat på min MacBook med Crossover Mac att sluta fungera när min testperiod är slut?
Jo, det är ju självklart.. Var inte specifik nog i min fråga, mitt fel! Det jag undrar är om det kommer vara möjligt att avinstallera PC-programmen efter de att testperioden är slut?